2023年6月5日

旅居英國 • 動態移民(44) – 英國極地Shetland

英國最北島嶼Unst ~ Hermaness National Nature Reserve

昔得蘭(Shetland)大不列顛島 (The Great Britain)以北距離約170km的群島,由約100個島嶼組成,從公元前3000年便開始有人類活動。古時由維京人完全控制,直至15世紀才正式歸入蘇格蘭版圖。Shetland現時屬於英國領土的最北端,是蘇格蘭32個行政地區之一,人口主要集中在三個最大島嶼MainlandYell IslandUnst Island,首府和最大城市Lerwick位於MainlandShetland 是蘇格蘭國家級風景名勝區,野生雀鳥的天堂。由於四面環海,島上經常括起由大西洋吹來的強風,風勢之大是一般城市人在想像之外。



旅居英國動態移民 – Day 62

<<Fort William>>

今早06:30起床,早餐盒已經預備好放在房門,估唔到非常之豐富,雖然沒有熱食,但所有諗到的凍食也有,包括牛奶、Cereals、芝士、牛油、火腿、煙三文魚三文治、沙律、牛角酥等等等等。

07:00出門口,行2km到火車站,乘 07:44 - 11:31 火車從Fort William Glasgow Queen Street,再轉12:15 - 13:03 火車到Dalgety Bay2人持Two Together Railcard,票價£44.6

Fort William Station上車了,返去Dalgety Bay攞返大行李,明天展開新一篇旅程。


<<Dalgety Bay>>

Dalgety Bay中午返到這間小屋,啱啱食飯時間,食埋午餐至走。


今日午餐是 青口意粉,跟一杯豆漿。



<<愛丁堡>>

午餐後乘火車到Edinburgh Waverley Station,雙人持有Two Together Railcard票價£8

出站後行1.2km去今晚的酒店,小太熊訂了Airbnb的民宿。

古宅 2/F Gayfield Square 5 (Airbnb)位於火車站以北的住宅區,樓高3層的分層單位。


大廳講明不可以用,只可以在飯枱吃些輕食。


廚房講明不可以用,只可以用佢個水㷛沖咖啡茶,廚房內的咖啡茶包就隨便用。


雙人房(不包括早餐)每晚HK$537房間細但整潔舒適,佈置很用心思,私人浴室在房外不太方便。

今日全日都落雨,冇乜心機行街,不過都出去行個圈。

Leith Street


舊卡爾頓公墓 (Old Calton Cemetery)位於愛丁堡卡爾頓山下的墓地,建立於1718年。


Greyfriars KirkyardGreyfriars Kirk的教堂墓地,建立於1561年,愛丁堡不少名人都葬於此處。


墓地入口處放置了忠犬Greyfriars Bobby的紀念像。


墓地每日定時也有免費導賞團介紹墓地內的特色。


聽說哈利波特作者 羅琳在墓地內徘徊時,就係看了這墓碑的名字後,創作了 佛地魔(Tom Marvolo Riddle)這角式名字。

Greyfriars Kirkyard不遠處是愛丁堡賞櫻勝地The Meadows,順便去睇睇落花未。

The Meadows櫻花和梅花已經落到片地花瓣,又是另一種美。


Princes Street今日有街頭拉濶音樂,班後生仔女玩得夠癲。


Ramen Ramen路過這日本拉麵店,覺得好想食,因為已經連續2星期都係食西餐了。


日式咖哩炸雞扒飯(£12.45)味道和一番屋差唔多,好食,跟餐的麵豉湯都有水準;白酒175ml (£5.9)


辣汁照燒雞飯連麵豉湯(£12.45)冇咖哩咁好味,因為比較少肉多炸粉和少汁,整體上都ok



旅居英國動態移民 – Day 63

早餐食個 細辛辣杯麵(£1)加個 美極雞湯麵(£0.45)

今日黃昏會在Aberdeen坐通宵船到英國最北的國土Shetland,早上先乘10:43 - 13:22火車從 Edinburgh Waverley Aberdeen ,二人持有Two Together Railcard車費£30.25


<<Aberdeen>>

Union Square Shopping Centre – 火車準時到達Aberdeen,步出火車站便是這大型商場。

食埋午餐行去碼頭就啱啱夠鐘上船,在商場內揀了間最平的餐廳食點東西。

Frankie & Benny’s見餐牌有些平價選擇便入去坐到夠鐘。


Doom Bar Beer 500ml (£5)味導比較怪的英國麥啤;白酒125ml (£4.2)


12寸燒烤醬芝士雞肉(£11.6)是薄批,味道唔錯。


Bolognese Spaghetti(£10.8)意粉夠腍肉醬美味,好食。

午餐之後從商場行800m 便到碼頭,剛剛開始可以上船。今晚乘17:00-07:30通宵船從Aberdeen Shetland 的首府Lerwick

Aberdeen Ferry Terminal


NorthLink Ferries乘這艘大船出發往Shetland,中途會經過Orkney Islands


船上的接待處沒有大郵輪咁豪華。


船上的維京人公仔,佢哋係海盗,壞人來的。


Outside 2 Berth Cabin (雙人房£172)房內有窗的Class,如果冇窗平£35


浴室乾淨和唔細,熱水夠熱而且水力強勁。


船上的酒吧,食飯時間會坐滿食客。


餐廳在食飯時段都會坐得滿滿


17:00準時開船,可以上頂層甲板吹風,不過一陣就捱唔住。今日非常之大霧,乜風景都冇。


船尾的酒吧,全船這𥚃最清靜,霸個位坐吓先。


大生啤(£3.9)船上酒吧買的Orkney Islands產啤酒,價錢都好平,抵飲;Walkers 薯片(£0.35)Aberdeen的超級市場買6包,今晚食。


牛奶雪糕(£2)船上餐廳買的Orkney Islands產雪糕,香滑牛奶味濃,高質雪糕。

在網上買船票時,可以買埋早晚兩餐套票,2人只£42,其實好抵食,只係那些炸魚薯條和炒蛋煙肉食到很悶了,決定在船上食少啲,慳返少少錢。今日晚餐有杯麵。

Mama冬陰湯米(£0.55)在愛丁堡買的,湯底酸酸辣辣很治味,米粉口感和福米一樣,好味;美極牛肉麵(£0.25) - 麵質很差,其實唔太適合泡,用㷛煮會好食啲。

晚上隻船有些少泡吓泡吓,像搖籃一樣都好好瞓。



旅居英國動態移民 – Day 64

早上瞓到07:00落船至起身。

<<Lerwick>>

07:30到達Shetland首府Lerwick Ferry Terminal

Lerwick位於Shetland群島最大的島嶼Mainland,是Shetland對外和對內海陸兩路的交通樞紐,機場則設在Mainland最南端的SumburghLerwick Ferry Terminal距離市中心1km,島上有不少巴士路線覆蓋大部份景點,但班次很疏,因為主要用途只是服務當地居民和學生。

從碼頭要行1.7km到市中心的酒店,先行去酒店放低行李,便開始今日的新奇旅程,先在Lerwick舊城區看看古舊的建築物。

St Margaret’s R C Church1911年建成,被評為Lerwick最漂亮的教堂。


PlaygroundLerwick鎮最大的公園,內有大草地和兒童遊樂場,只係冇人。


Jubilee Flower ParkPlayground旁邊的花園,種滿七彩繽紛的鬱金香。


Shetland Library外觀設計像教堂的圖書館,多次行過都未見過佢開門。


Adam Clarke Memorial Methodist Church建於1872年的教堂,以循道衞理主席 Adam Clarke牧師的名字命名。


Lerwick Town Hall建於1883年的市政廳,處理民事婚姻、公民儀式和各類委員會會議,公眾也可以預訂舉辦活動 例如晚宴舞會和音樂會等等。


War Memorial紀念第2次世界大戰中喪生的人士。


Fort Charlotte堡壘建於1652 年第一次英荷戰爭期間。


Harrison Square


Commercial StreetLerwick最多商店的街道。


Post Office


Market Cross and Lerwick Tourist Centre


LodberriesLerwick海濱的特色景點,早期的Shetland旅遊指南稱這𥚃 北方威尼斯。古時是走私荷蘭氈酒的上落貨地點。


Da Lightsome Buoy放在Lerwick海邊的大型浮標藝術品。


Tasty Hong Kong唔知埾定流的香港餐廳,睇餐牌估佢係流嘢。


Shetland Museum


今日凍到手指僵硬,而且大風到不能接受,行到小太熊大叫肚餓,在Co-op Food買了隻 熱狗(£2.2)食,味道唔錯。





補充資料 :

 

1.     £1HK$10.66 (HSBC網上兌換)

2.     英國電話卡Giffgaff可以網上預訂,出發前寄到屋企,再Download 官方Apps,到埗後可以立即開卡用。有1個月£10 (15GB上網加超平打長途電話和Local call)Plan十分抵用。

3.     在英國餐廳食飯不可以主動揮手叫職員過來,會被視為不禮貌,只能乖乖坐定定等職員主動上前才落Order,或者用眼睛望住佢哋,等佢哋注意到再自己行過嚟。之後在全英國食過很多餐廳,留意到又真係冇人主動揮手叫職員落Order的,真係佢唔講都唔知。

4.     在英國生活基本上可以完全唔帶現金,99%的消費也可以用信用卡或Applepay附款,包括所有交通工具、餐廳和超級市場。

5.     英國天氣變化極大,經常落雨,而且不時會括狂風,所以不方便用雨傘,最好全身物都要防水。

6.     蘇格蘭天氣變化極大,必須做足準備全身防水及保暖擋風,適宜使用行山拐杖。

7.     Tesco買嘢最好先做會員,問其他人Cap張圖借個會員QR Code用也可以,次次都可以慳幾磅。

8.     乘火車從蘇格蘭Fort WilliamDalgety Bay2人持Two Together Railcard票價£44.6,車程大約4hr

9.     乘火車從Dalgety BayEdinburgh Waverley Station,雙人持有Two Together Railcard票價£8,車程約30min。這程車常做網上特價,雙人即日來回票只£6.4,比單程票更平。

10.        乘火車從 EdinburghAberdeen ,二人持有Two Together Railcard車費£30.25,車程2.5hr

11.        17:00-07:30通宵船NorthLink FerriesAberdeenShetland的首府Lerwick,有窗雙人房Outside 2 Berth Cabin收費£172(二人價)

 

---待續---



4 則留言:

  1. 英國公共交通費好貴,住宿都未乜平價選擇。環遊英國成本都唔低🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,平均每人每日用$900,仲要成日自己煮,一定貴過環遊歐洲。不過當時咁亂,冇乜選擇。

      刪除
  2. Lerwick 好像很靜,是否因為時間尚早。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,太早所以一個人都冇,中午時偶然有Local旅行團會多人些,但也只是集中在旅遊中心那條街,其他地方還是很冷清。

      刪除