2006年1月20日

再踏菲律賓Boracay – PADI高級潛水員課程

菲律賓 長灘島(Boracay)

長灘島(Boracay)是菲律賓中部 班乃島(Panay)西北海岸外圍的小島,擁有4km長面向西方的白色沙灘(White Beach)和面向東方的Bulabog Beach,水清沙幼碧海藍天,小島的四週均滿佈珊瑚礁,是一處上佳的潛水和度假地方。White Beach是島上最主要的觀光海灘,海灘旁有許多度假酒店和酒吧餐廳,深受歐美旅客喜愛。199610月初到Boracay便深深被這小島吸引,決定一定要再來潛水。19972月終於信守自己承諾再次踏足Boracay,並完成PADI高級潛水員課程,這次行程共6日。



再踏菲律賓Boracay – Day 1

今日要返整日工,放工後一行4人夜機去 馬尼拉,去到馬尼拉機場已經23:00。我們明早07:00會乘內陸機去菲律賓中部 班乃島(Panay)的城市Kalibo。因為4個都係窮L,慳得就慳,所以決定當晚上在馬尼拉機場瞓地下。


再踏菲律賓Boracay – Day 2

因為地下又污糟又硬,我最後都係坐响度瞓。零晨01:00機場特然關了冷氣,變得又熱又多蚊,難頂到極點,辛苦到想死,下次都係決定要窮得有骨氣,住酒店。

07:001hr內陸機去Kalibo,轉1.5hr巴士去Caticlan,再轉小船去Boracay

Kalibo機場 在機場有Agent安排交通往Boracay


CaticlanBoracay的小船,落船時要澗水。


Boracay位於White Beach的公共碼頭。


Queen’s Hotel位於White Beach碼頭附近,位置方便價錢合理,上次也是住這間,有冷氣和熱水沖涼,今次住3晚。


White Beach旁有一條小徑,餐廳、酒吧、平價旅館、商店、潛水店….什麽都有。


Boracay White Beach第一時間去沙灘游水曬太陽。


下午到潛水店報名參加了一個 高級潛水員課程(Advanced Open Water Diver),幫襯華人 韋福龍和台灣人 李永祥開的潛水店,貪佢識廣東話,每位USD 185全包。

晚上立即開始課程,第一堂Night Dive(Dive Site – Friday Rock),好多細魚。

 

再踏菲律賓Boracay – Day 3

早上07:30Boracay一個極佳的潛點Yapak,第一次Deep DiveYapak的水流很急,下水時必需放盡BCD的氣,坐在艇邊用背部落水,落水後立即90度極速向下潛,直達40米深的海床。假如動作不夠快,會被水流沖到岸邊,便不能落到40米深的海床,淺水區冇嘢睇。

第一次Deep Dive,我依足指示,放盡BCD的氣,坐在艇邊用背部落水,落水後立即90度極速向下潛。開始時很順利,當潛至2025米水深時,我吸到幾滴海水入喉嚨,當時個腦腍,氣樽入面的Gas有少少水?覺得唔妥,想找Buddy,但Buddy在我下面(比我潛深1米左右),我便加把勁追佢,一加勁向下潛,即刻吸入一大啖海水,嚇到我魂飛九宵,冇辦法之下,我忍住耳痛和冇氣,用盡最後的兩大腳踢水,追上了Buddy,一手搶去了佢口上個吸嘴,自已大口吸了兩吓,Buddy被我嚇到儍,幸好佢反應快,拿自己的後備吸嘴用,最後我們慢慢上水。

上水後,我一邊嘔出大量海水和胃氣,個Buddy就小爆我,問我點解唔用自己個後備吸嘴,或佢個後備吸嘴,要搶佢口嗰個………係喎,點解呢?應該係反射作用。

最後,潛水店話可能係啲客上水時把吸嘴放到沙灘上拖住行,個吸嘴入了沙,所以在深水高水壓時便入水。頂,唔check清楚就比人用,差啲死人,真係離普,今次真係嚇破膽。

下午繼續出海潛水2次。


再踏菲律賓Boracay – Day 4

全日3潛,其中一次係Drift Dive

 

再踏菲律賓Boracay – Day 5

早上再去Yapak Deep Dive,今次成功潛到40米深海床,在一懸崖上停了10分鐘,勁多大魚,第一次潛到40米深,感覺新奇。

早餐後到島的中部睇 鬥雞,好多人圍觀。


雞隻入場之前會繞場一周,被觀眾下注。


原來每次鬥雞過程只有510秒已可殺死對方,精彩。
下午乘內陸機返 馬尼拉。由於潛完水未夠24hr便坐飛機,我出現了頭痛情況,另一位女生重大鑊,頭痛、背痛加手指頭出小氣泡,嚇到佢儍,但有其餘2個人冇事。原來上機前24hr真係唔可以潛水架,更加唔可以Deep Dive,這是非常危險的事,好彩只係內陸機飛得唔算高,最後都平安無事。

晚上4個人為了慳一晚房錢,在馬尼拉酒吧飲通宵,4個人order了一大木桶的生啤,在街邊食了隻鴨仔蛋,最後唔知係飲得太多還是我唔受得隻鴨仔蛋,還是兩樣都有,嘔到PK

 

再踏菲律賓Boracay – Day 6()

04:00坐的士去機場。早上07:00起機,08:30返到香港後立即返工。今次差點冇命,以後潛水都要萬分小心。

 

 

 

 

-----再踏菲律賓Boracay()-----

2 則留言:

  1. 哈哈, 潛水真係好似好危險咁喎....你嗰陣真係唔識死..仲要唔夠24小時坐飛機...
    點解D雞咁快可以啄死對方既??
    [kevin回覆11/15/2012 00:09:45]IC.... 我以為佢用咀啄都咁勁添..
    [版主回覆11/14/2012 22:12:04]以前真係唔識死不過依家肯定唔夠膽了
    D雞好狼架,隻腳有把刀片,好勁架

    回覆刪除
  2. 差D無命,小心潛水夫病,關節紅种有氣在關節要立值入减壓室
    [版主回覆03/25/2013 07:56:43]以後潛水都小心好多了

    回覆刪除